SCHIMBARE PRODUSE / RETUR / RECLAMAȚIE

 

Dacă mărimea aleasă nu se potrivește, cu mare drag vă putem schimba produsele.  

CUM SĂ PROCEDAȚI PENTRU SCHIMBARE PRODUSE / RECLAMAȚIE

În cazul în care doriți schimbarea produselor, trimiteți-ne un e-mail sau sms cu denumirea și mărimea produselor pe care doriți să le schimbați, precum și numărul dvs. de comandă. În acest fel începe procesul de rezervare a produselor în sistemul nostru și nu se poate întâmpla ca mărimea solicitată să fie indisponibilă. Împachetați produsele pe care le schimbați și trimiteți-ni-le înapoi în ambalajul original.

În cazul unei reclamații, trimiteți-ne produsele în ambalajul original înapoi la sediul nostru, împreună cu formularul pentru reclamație completat.

PROCESUL DE TRIMITERE A PRODUSELOR LA SEDIUL NOSTRU ÎN CAZUL SCHIMBĂRII ACESTORA / RECLAMAȚIEI SAU RETURULUI.

  1.  Puneți produsele nefolosite în cutia originală, împreună cu autocolantele sau cadoul primit (dacă acestea au făcut parte din pachetul primit).
  2.  Scrieți pe o foaie de hârtie despre ce comandă este vorba, din ce motiv returnați produsele (ne vom bucura dacă specificați cât se poate de bine motivul) și numărul de cont în care să vă returnăm banii.